MENSUP YAKINLARI İÇİN SOSYAL TESİSLER GİRİŞ KARTI BAŞVURUSU

MENSUP YAKINI KARTI VERİLECEK KİŞİLER:

Adli ve idari yargıda görevli hâkim ve cumhuriyet savcılarının eş ve çocukları, anne ve babaları, kardeşleri; bu görevden emekliye ayrılanların eş ve çocukları; askeri hâkim ve savcılardan emekliye ayrılmış olanların, Sayıştay meslek mensupları ile başsavcı ve savcıların eş ve çocuklarına mensup yakını kartı verilir.

Yukarıda sayılanlar haricinde mensup yakını kartı verilmez.

BAŞVURU İÇİN İSTENILEN BELGELER:

  1. Mensuba ait kurum kimlik kartı fotokopisi,
  2. Kart başvurusu yapılan kişiye ait 1 adet güncel vesikalık fotoğraf,
  3. Kart başvurusu yapılan kişinin Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,
  4. Eşler için Evlilik Cüzdanı Fotokopisi,
  5. Görevdeki mensupların anne, baba, kardeşleri için Aile Nüfus Kayıt Örneği,
  6. Kart ücreti Ödeme dekontu.
  7. Süresi dolmuş mensup kartlarının ATGV Genel Müdürlüğüne iade edilmesi zorunludur.

 

BAŞVURU ŞEKLİ:

Mensubun kendisi yukarıda sayılan yakınları için Mensup Yakını Giriş Kartı talebinde bulunacağı gibi mensup olmadan yakınlarıda kart talebinde bulunabilir.

Başvuru dilekçesini mensubun imzalaması halinde görev yapılan kurum onayı aranmaz, mensubun beyanı yeterlidir.

Başvuruyu mensup yakınının yapması halinde ilgili kurum onayı aranır.

KART ÜCRETİ VE BANKA HESAP NUMARASI:

  1. Kart ücreti 300 TL’dir.
  2. Kart ücretleri başvuru öncesi Adalet Teşkilatını Güçlendirme Vakfının Vakıflar Adalet Bakanlığı Şubesi neznindeki TR360001500158007295798713 IBAN numaralı hesabına yatırılacaktır veya müracaat esnasında makbuz karşılığı görevli personele ödenecektir.

KARTLARIN TESLİMİ:

Onay sonrası basılan kartlar, ATGV Genel Müdürlüğü tarafından mensup yada mensup yakınına elden teslim edilecektir.

Ankara dışındaki diğer il ve ilçelerden yapılan başvurulardan, onaylanan kartlar ödemeli olarak kargo ile kart sahibinin başvuru formunda belirtiği iletişim adresine gönderilir.

 

KART GEÇERLİLİK SÜRESİ VE YENİLEME İŞLEMLERİ:

  1. Kartların geçerlilik süresi 3 yıldır.
  2. Süresi dolan kartların yenilenmesi için yukarıda belirtilen evraklarla birlikte yenileme başvurusu yapılır.
  3. Süresi dolmuş mensup kartlarının ATGV Genel Müdürlüğüne iade edilmesi zorunludur.

MENSUP YAKINI KARTIN İPTALİ:

  1. Gerekli şartları kaybeden veya taşımadıkları sonradan anlaşılanların kartları iptal edilir.
  2. Emeklilik dışında herhangi bir sebeple meslekten ayrılan mensuplarımızın yakınlarına ait kartların Vakfa iade edilmesi zorunludur.
  3. Belirtilen şartları kaybedenlerin kartları, Vakıf Sosyal Tesis Müdürlüklerince iptal edilmek üzere alınır.

 

BAŞVURU ADRESİ:

Adalet Teşkilatını Güçlendirme Vakfı

Ehlibeyt Mahallesi Ceyhun Atuf Kansu Cad. 1265. Sok. NO:10, 06520 Balgat/Çankaya/Ankara